Showing posts with label mighty 3 gem. Show all posts
Showing posts with label mighty 3 gem. Show all posts

Saturday, July 5, 2014

berpuasa 2014

salam ramadhan!
serius dah seminggu baru nak wish salam ramadhan kan.
alhamdullilah bulan ni bnyk betul permintaan set mighty 3 gem ni.
Umumnya, produk ini terbahagi kepada 3 asas utama iaitu untuk membekalkan vitamin, tenaga, zat galian, dan mengekalkan bendalir badan. Tiga produk asas tersebut adalah Mealshake (perasa French Vanilla), Energizing Soy Protein atau ESP (perasa Vanilla) dan Performance Drink atau PD (perasa oren). Kesemuanya ini berfungsi untuk membekalkan nutrien dan keperluan seharian tubuh agar terus kekal bertenaga sepanjang hari.
Jika anda biasa mengalami situasi seperti tidak sempat bersarapan, tidak sempat bersahur atau waktu sahur tinggal 5 minit sahaja! Maka anda disarankan mengambil Mighty 3 Gems sebagai ‘back-up’ anda dalam keadaan terdesak kerana ianya mampu membekalkan tenaga dan keperluan nutrien tubuh sepanjang hari di bulan Ramadhan.
Jika anda berbuka puasa dengan Mighty 3 Gems, satu kelebihan untuk anda kerana ianya memberi anda tenaga untuk menunaikan ibadah Maghrib, Isyak serta bertarawih dan bertadarrus. Akhir sekali, bagi ibu menyusu ia membantu ibu berpuasa sambil menyusukan anak. Begitu juga untuk ibu yang sedang mengandung.
berminat?
boleh hubungi saya untuk pembelian .
diera
019 333 3806
atau bole beli terus online di sini ya..

Tuesday, July 1, 2014

selamat datang julai

alhamdullilah bulan jun telah berlalu.
kalo ikutkan janji saya, nak cerita pasal national confrence kan maaf masih tak kesempatan. tapi jgn risau. sy akan lunaskan juga kisah itu.
salam ramadhan wahai semua pembaca.
biasa org akan ramai cari set untuk ramadhan. berbuka dan bersahur.
hari ni sy nak cerita sikit set mighty 3 gem ni.
bole diambil oleh dr kanak kanak setahun hingga dewasa.
tapi anak kecil baby tak puasa kan.kikikiki
alhamdullilah. sepanjang seminggu sebelum ramadhan, setengah dozen set ni sold out dr pihak saya.
tapi ramai juga yg borong performance drink saja. ye la mereka sudah sedia ada esp dan mealshake kan.
untuk performance drink plak lebih 12 canister sudah terjual. n more to come.
ada yg tanya apa hebatnye pd ni?
tak perlu air manis masa berbuka.
mengelak kan kita cepat hidrasi
penambah tenaga segera.
sedap!
berminat?
dapatkat full set ini hanya RM346 including postage.
atau pon loose set pon boleh.
ATAU lebih hebat, dapatkan harga istimewa terbaik dr saya 0193333806
*jom jadi ahli shaklee seumur hidup
hanya rm75 sahaja