Showing posts with label intimasi. Show all posts
Showing posts with label intimasi. Show all posts

Tuesday, December 2, 2014

kesuburan lelaki.. opps! hehehe

Biasa kalo buka fb ke blog ke asyik cerita pasal kesuburan perempuan.. well.. perempuan je ke kene jaga subur subur ni. hahahhaa.. tak adil kan! kekadang ada je org lelaki tanya.. untuk lelaki tak ada ka?

well sy selalu cadangkan mereka amalkan Vitamin E..
InsyaAllah kalo di amalkan dengan baik, bukan sahaja kesuburan bertambah baik! bahkan struktur kulit pon bertambah hebat!

jom kita tengok apa cerita Vitamin E khas untuk abg sado!

Vitamin E adalah vitamin kesuburan untuk lelaki. Vitamin E atau juga dikenali dengan nama Vitamin Cinta diperlukan oleh lelaki maskulin untuk meningkatkan kesuburan.  Satu kajian telah dilakukan pada tahun 1922 menunjukkan bahawa tikus yang diberi diet TANPA Vitamin E menjadi tidak subur dan tidak dapat membiak. Namun, sebaik sahaja mereka telah diberikan minyak gandum (kaya dengan vitamin E) sebagai sebahagian daripada diet mereka, masalah kesuburan tikus tersebut dapat dipulihkan.

Hari ini, kajian menunjukkan vitamin E adalah penting dalam melindungi dan meningkatkan kesihatan sel tubuh. Setiap bahagian tubuh manusia terdiri daripada berjuta-juta sel, termasuklah organ-organ pembiakan, telur dan sperma.

Mungkinkorang akan kata.. la tikus tak sama kot ngan manusia! Baca ini.

Satu kajian telah dijalankan di sebuah ‘Infertlity Centre’ di Iran oleh Mohammad K Moslemi dan juga kajian oleh Samaneh Tavanbakhsh dari Jabatan Urologi, Fakulti Perubatan di Qom University of Medical Sciences, Qom, Iran yang pada tahun 2011 melibatkan 690 lelaki yang mengalami masalah kesuburan diberi supplement Vitamin E (400 IU) dan Selenium (200 mcg). Hasil kajian ini menunjukkan keputusan yang memberansangkan apabila kadar radikal bebas dalam badan memberi kesan kepada kesuburan dan fungsi seksual seorang lelaki kerana ia merosakkan DNA sperma. 

Manakala, kekurangan Selenium dan Vitamin E juga memberi impak kepada fungsi kelelakian. Kajian ini jelas membuktikan betapa kritikalnya keperluan Vitamin E untuk kesuburan lelaki.

sperms Tips Vitamin Kesuburan Untuk Lelaki

 Kajian lain juga mendapati bahawa Vitamin E meningkatkan kesihatan dan kualiti sperma. Dalam satu kajian, ia menunjukkan bahawa pergerakan sperma, peratus sperma hidup dan peratus daripada spermatozoa normal, semuanya meningkat dengan penambahan vitamin E dan selenium.

Justeru, apa tunggu lagi? Jika korang risau tentang masalah kesuburan atau  mahu tahap kesuburan meningkat, hubungilah saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma. Jadi lah orang yang benar-benar prihatin tentang kesuburan kerana ianya membuktikan anda adalah lelaki maskulin sejati!--- abg sado gitu!


Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.
Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

nanti cerita lagi
boleh je cari saya
019 3333 806 
sms/call/whatsapp

Monday, November 24, 2014

vitamin ketat shaklee wow!

Amboi! tajuk tak menahan..

mentang mentang musim hujan.

hehhehe.. ye lah ada je kawan kawan tanya sbb dulu sy ada jual produk ketat ketat ni!
shaklee takde ke? tanya mereka..

eh ada!sapa kata tak ada..
hehehe.. sapa kata vitamin e untuk kulit sahaja..
bole berperanan sebagai vitamin ketat ketat gitu!

Berikut ialah peranan vitamin E dalam hubungan intim suami isteri:
Peranan Vitamin E kepada Suami dan Isteri :

    Vitamin E Shaklee
  • Lebih tenaga (seksual)
  • Ereksi yang lebih lama
  • Lebih mudah terangsang
  • Libido yang lebih kuat
  • Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
  • Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.






Alfafa ComplexUntuk kesan yang lebih baik, isteri dinasihatkan mengambil tambahan Alfalfa. Kenapa Alfalfa?
  • kerana alfalfa bertidak sebagai “kacip Fatimah” di mana ia membantu menbaikpulih otot-otot di bahagian Miss V wanita
  • kerana alfalfa bertindak sebagai pelincir dan mengurangkan “kering” ketika bersama
  • kerana alfalfa membantu mengurangkan keputihan dan lain-lain masalah wanita yang boleh mengganggu hubungan intim suami isteri secara tidak langsung





Pada suami isteri yang mengalami masalah dingin dalam hubungan intim suami isteri ni, cubalah Vitamin E dan Alfalfa Shaklee. Memang berbaloi.. kerana bukan setakat menyemarakkan semula hubungan cinta anda, namun anda dan pasangan akan tampil lebih cantik, sihat dan semestinya lebih gembira. 

heee menarik kan!
jika beli dengan saya! dapatkan tips special ketat dr saya!
hehehhe..
serius!
sy dah buat xperiment anda bila lagi?
ahahahha musim sejuk niii!!!