Showing posts with label en suami. Show all posts
Showing posts with label en suami. Show all posts

Wednesday, December 17, 2014

En suami.. Selsema dan pills


Tajuk tak menahan. Nak buat ala ala drama tv3.

Hehheeh.. Alkisahnya malam tadi kami pergi lepak kedai mamak..
Makan roti canai.. Masa nak balik.. Singgah opis en suami..
Dia lupa tutup tingkap opis. Kikikiki..

Bila sampai umah start la dia bersin bersin, genyeh hidung smpi merah hidung dia....
Ahkak bangun, buka vitamin c sustain release,  amik 3 dan patah kan dua setiap satu, segelas air suam dan hulur kat en suami..

En suami: banyak nyeee...
Pn isteri: tadi minum kopi.. 3 ketul untuk fight kopi, 3 ketul untuk selsema abg..

Tak banyak bunyi telan aja dia. Hehehhe..

Pastu leka la tgk tv. Ahkak plak sibuk layan anak mkn jagung..
Sejam pastu..

Pn Isteri: selsema dan gatal hidung lagi?
En Suami: eh aha. Tak perasan bila gatal hilang.. Ha. a ye la da tak berhingus.


Woha!

Selamat tidur malam ku dr dengar dia sok sek dan bersin bersin

Dossage sy bagi adalah ikut kesesuain keperluan.
Boleh dapatkan konsultasi dari sid anda.
Ataupun boleh dapatkan vitamin c dr saya beserta konsultasinya!


Diera cantik
019 333 3806

Wednesday, November 5, 2014

kaki ku terkehel

huuu.. Alkisahnya tak tahu mana punca.. dr balik kerja petang semalam kaki rasa sakit sangat.. belah kiri..
sampai nak naik turun tangga pon payah.. saspek terkehel dan tak ingat bila dan dimana kejadian..
bawak la kemalam. asik mengadu ngan en suami.. sebelum tido telan oste+joint health..
tgh mlm sakit lagi teruk sbb anak minta susu kene turun tangga kan.. huwaa rasa nak nangis je rasa..
bangun pagi nya lega sikit.. tapi bila nak mijak tu sakit.. buat keputusan el. anak anak pon en suami nta g sekolah..

tgh hari en suami bawak balik icepad nih. memula rasa cam ape nye lah dia beli ni..
tapi ku campak juga dalam freezer tunak kasi dia sejuk. ngam je dua jam..
buh kat kaki.. OWHHHHHH heaven nye.. hahahah.. apa lah.. terasa selesa sangat urat urat itu.. mula la nk ekperiment. buh kat kepala, kat tengkok kat peha. hahahah..
memang terbaik!
malam ni plak en suami suh heat kan dalam microwave.
pun sedappp gak pakai bila panas!
kira berbaloi lah beli..
bole guna sejuk, bole guna panas!
so kesimpulan nye sy nak ucap terima kasih pada en suami!
tq sayang! i love u !