Showing posts with label ahli shaklee. Show all posts
Showing posts with label ahli shaklee. Show all posts

Monday, December 15, 2014

siapa belanja?

selamat pagi isnin!
dah tgh bulan rupanya. sikit lagi nak tahun baru.. hehehhe.. ni live update dari kedai makan.
sementara tunggu makanan saya sampai, dah jadi tabiat.. sama ada mengadap telefon or perhati gelagat orang.. 

mata saya tertumpu dekat satu keluarga..
ayah, ibu dan 3 orang anak mungkin umur 8,5,1.
mereka dah nak abis makan..

ayahnye minta bil.. bila bil sampai.. muka ayah berkerut..
pas kat isteri.. "awak bayar lah.. dah tgh bulan..mana ada duit"
isteri: muka speechless.. amik bil, tenung dalam dalam..
en suami terus hirup sup mcm tiada apa.

perlahan lahan pn isteri keluar purse.. sehelai demi sehelai duit keluar.
maaf saya ternampak. bnyk duit helaian biru yamg kecil. --- hati dah start rapuh saat ni--
berkali kali dia kira dan hampir segenggam syiling juga keluar.
ok sy dah tak nak pandang.

hati saya berdoa dan bersangka baik..
mungkin mereka sedang meraikan sesuatu tapi lupa nak plan sapa belanja.
atau mungkin puan isteri memang bermuka sedih tapi nak belanja suami hasil gaji pendapatan tambahan..


mana mana pon mungkin!
kesimpulan sy dapat.. 
sy harus bekerja lebih keras supaya masalah termenung depan bil tak akan berlaku.
insyaAllah..


saya pilih berpendapatan tambahan bersama shaklee..
InsyaAllah cukup syarat, 14hb mesti masuk GAJI kami..
ada yang pilih 2 angka, 3 Angka, apatah lagi macam saya memang stick 4 Angka untuk GAJI bulanan saya.. InsyaAllah nak Option ke 5 angka.
berani nak sertai saya?

insyaAllah sy akan ajar bagaimana
jika itu yang anda nak.
019 333 3806 

Thursday, November 6, 2014

Shaklee Bandar Baru Bangi

holla..

kekadang anda rasa ramai sangat pengedar shaklee keliling anda..
tak tahu nak pilih mana satu..

boleh pilih saya.. terutama yg berada di BANDAR BARU BANGI..
insyaallah ready stock dan dekat dengan anda..
boleh call aja di 0193333806


Lepas tu kekadang tertanya..
baik aku je jadi ahli shaklee.. nak guna sendiri.. bole beli sendiri.. ada no ahli.. bole beli no ahli..
boleh je.. anda boleh hubungi saya 0193333806 untuk bantuan mendaftarkan keahlian anda..
atau..

walk in saja di branch shaklee dan daftar disana. letak kan id penaja anda 889162 nur safawati.
kemudian setelah selesai.. hubungi saya untuk saya guide anda cara penggunaan atau pemakanan vitamin. mungkin anda nak cuba buat xtra income?

boleh.. sangat boleh!
hubungi saya 0193333806


produk shaklee banyak.. tak tahu mana satu sesuai..
hubungi saja saya 0193333806 saya akan bantu..


insyaallah sy akan bantu jika anda nak saya bantu..

saya adalah pengedar sah shaklee di bandar baru bangi

Tuesday, July 1, 2014

shaklee mahal!!

betul tak kita ni.. selalu mcm ni..
kalo bab baju kasut tudung sanggup berhabis..
tapi bab kesihatan sanggup la beli brg one hit wonder n tak tahu keselamatan penggunaan nya.
biasa...
saya pon mcm tu dulu..
sanggup nak berhabis beli mcm mcm..
tapi dalaman. adoi antibodi lemah.. cepat nak pitam.. tak fit n so on. kelemahan tu sy cover dengan hasil berabis untuk luaran.
tapi sanggup kah kita?
sampai bila?
sanggup kah kita tetiba kita jatuh terduduk sbb sakit.. mungkin sakit jantung? due to high cholestrol. mungkin stroke atau paling dasyat penggunaan barangan kecantikan yg tak pasti kesahihan keselamatan nya. Nauzubillah.
alhamdullilah. sejak kenal shaklee..
sy dapat tingkat kan dua dua. sy masih boleh berhabis nak sopin apa saja.
dan tingkat kan kesihatan.
sungguh! sy lah orang nya dulu kata shaklee mahal!
sy la dulu sinis bila org cerita pasal shaklee. bg sy sama ja dengan yg dijual di booth tepi jalan dan OVERPRICE. kejam kan pemikiran saya.
sekali bila sy kenal shaklee.
terduduk beb! sy nikmati kebaikan dia. sy rasai peningkatan kesihatan dalam hidup saya. dan paling penting tindakan bijak sy sign up dengan shaklee.
br lah sy tahu. tak semahal yg disangka.
ada vitamin yg kita beli sebotol kalo ikut rasa hati memang mahal. tapi kegunaan 6 bulan. gelak beb vitamin guna smpi 6 bulan! jimat sgt!
dr situ juga dalam tak sedar dengan shaklee sy dah dapat jana income tanpa sedar. dan kini Alhamdullilah selesa.  yang penting dapat bantu ramai org untuk hidup lebih sihat.
itu salah satu tujuan sy join shaklee. menyebarkan kebaikan produk untuk dikongsi bersama.
berminat nak tahu lebih lanjut bersama shaklee. bole je borak borak ngan sy di 019 3333 806.

Monday, May 19, 2014

Nak jadi Ahli Shaklee



senang je..
hubungi   saya 0193333806
or diera_n@yahoo.com