Showing posts with label hobi. Show all posts
Showing posts with label hobi. Show all posts

Wednesday, November 26, 2014

nicole watterson vs me

hmm arini dah berapa hari eh anak duk kampung.

heheheh sepanjang dia takde. kami duk borak ngan kucing dia je la..

oh ni kucing mia.

nama nya NICOLE WATTERSON.
jgn memain. nama kucing pon ada family name!

dapat nama dr cerita fav dia. THE AMAZING OF GUMBALL.

tahu tak? kekadang bila tanya mia nak jadi apa bila besar nanti..nak jadi MISS MUM..
i ingat nak jadi mcm i. upanya nak jadi mcm nicole!

aih mia tak hot ke mami mu ni?

ahahaha..

Wednesday, November 12, 2014

anak dan aidijuma

hallo..

hehheeh anak anak mealshake saya ni alhamdullilah sihat!

disebab kan kegilaan maknye kumpul tudung aidijuma..
anak dara dua orang ni pon dah pandai mintak nak pakai..


 ni hari ni.. sanggup bangun awal pagi.. sebab nak suh mami siapkan.. heeheh..
nak g sekolah ngan tudung misai!
harap teacher tak marah la ye. hahahahha


promo omega masih berlangsung ya!
nak share? mai lah!


Friday, October 17, 2014

how to kill time -cara saya

hola! heheh ni adalah how to kill time kalo kat opis.
gila nak kata sy goyang kaki kat opis.. heeheh..
kerja kami ni berperingkat.. kalo busy org lalu pon tak perasan..  tapi biasanya sy start busy lepas pukul 10 pagi.
so dr pagi awal pagi bawa ketengah hari tu sy discover satu benda baru. n its so fun dan sangat mencabar! (well untuk sy la kan)
mini lego ni super kecil each part. smpi sy guna pensil. hahahah .. comel kan!
sy beli kat jualan puspanita bawah opis tu.. pastu ada member kasi lagi satu as birthday present maybe..
hmm tapi sy limitkan la maximun sehari satu je buat. kalo kerja masuk awal tinggal kan dulu. so bg sy ni lagi berfaedah dr sy pergi bergosip around people rite!
masa buat ni la sel sel otak sy makin berhubung! untuk berfikir tentang shaklee dan target saya!
berminat nak join grup saya?
Alhamdullilah ramai antara kami dah merasa bonus 4 figure!
now kita nye target seriusly 5 figure.
boring la cerita jota jota ni. sy lagi suka cerita best nya produk shaklee.
sihat luar dalam bantu mereka yang memerlukan!
InsyaAllah!
dare to dream. dare to help, dare to happiness.
diera
0193333806
p/s: sapa jumpa bentuk iron man inform ok! sy tak sengaja jatuh cinta kat ironman. heheheh

Monday, September 29, 2014

Bug Village


hehehe.. korang.. sebagai pencinta Alam.. kita nak share satu game ntah latest ke tidak.. tapi bagi saya latest la.. terjebak oii!!!

ni bebudak opis la.. orang lain sibuk main COC.. kami yang sweet sweet ni main game ni..
cuba korang pergi play store tepon korang tu..
download.. hahahha

jgn marah saya ok kalo terjebak..

takde la heavy sangat..
just for fun..

ok nak bagi bugs makan!

kalo nak oder shaklee..
halo saja saya ok