Thursday, November 6, 2014

Shaklee Bandar Baru Bangi

holla..

kekadang anda rasa ramai sangat pengedar shaklee keliling anda..
tak tahu nak pilih mana satu..

boleh pilih saya.. terutama yg berada di BANDAR BARU BANGI..
insyaallah ready stock dan dekat dengan anda..
boleh call aja di 0193333806


Lepas tu kekadang tertanya..
baik aku je jadi ahli shaklee.. nak guna sendiri.. bole beli sendiri.. ada no ahli.. bole beli no ahli..
boleh je.. anda boleh hubungi saya 0193333806 untuk bantuan mendaftarkan keahlian anda..
atau..

walk in saja di branch shaklee dan daftar disana. letak kan id penaja anda 889162 nur safawati.
kemudian setelah selesai.. hubungi saya untuk saya guide anda cara penggunaan atau pemakanan vitamin. mungkin anda nak cuba buat xtra income?

boleh.. sangat boleh!
hubungi saya 0193333806


produk shaklee banyak.. tak tahu mana satu sesuai..
hubungi saja saya 0193333806 saya akan bantu..


insyaallah sy akan bantu jika anda nak saya bantu..

saya adalah pengedar sah shaklee di bandar baru bangi

No comments:

Post a Comment