Friday, November 14, 2014

Awak doktor ke?

selamat pagi!

Alhamdullilah.. hehehe.. dah jumaat lagi!

hari ni saja nak story cerita pengalaman bersama SHAKLEE lagi..

kekadang bila org  tanya mcm mcm kat kita, kita terang kan mereka tentang produk pastu tetiba mesti dia tanya.."AWAK DOKTOR ke?"

heheheh.. ada yang kejam sikit ckp.. "macam la dia tu doktor.." padahal tadi diaminta tolong kita kan..

tapi ada je yang sweet.. ckp.. "pandai nye awak.. mcm doktor.. terima kasih tolong saya.." tersipu sipu saya tau!

biasa la orang banyak ragam..

ish korang ni memang cita cita saya nak jadi doktor dulu! masa darjah satu sy da ckp kat cikgu sekolah saya,.. cikgu Maryam,.. saya nak jadi doktor/nurse/cikgu.. see doktor list pertama saya..


comel kan! hahaha kalo sy jadi doktor..- perasan
tapi sebab ada sebab tertentu saya tak dapat nak jadi doktor. hahaha ingat senang ke nak jadi doktor wei,,

tapi nawaitu nak bantu orang sihat memang tersemat dijiwa. Alhamdullilah saya dipertemukan dengan shaklee..

sy diperkenalkan dengan PAKAR PAKAR NUTRISI shaklee.. saya diperkenalkan dengan SUPPLEMENT hebat shaklee..

kami tak pon mengata kan doctor salah or ubat doctor salah or what so ever. tapi kami hanya berkongsi tentang SUPPLEMENT/ MAKANAN TAMBAHAN..

Ubat dan supplement adalah perkara berbeza. kami tak kata DIJAMIN sembuh. tapi INSYAALLAH membantu..

saya tak marah pon bila orang hantam saya. ahahha bagi saya dorang doa kan saya jadi doctor kot. tak lah.. ANAK saya insyaAllah sy akan galak kan jadi doctor.

btw.. kami bukan berkongsi buta tuli sahaja tentang produk shaklee.. Kami juga dapat ilmu dr kelas kelas nutrisi dan produk yang dianjurkan oleh SHAKLEE sendri. InsyaAllah sepanjang 2 tahun saya bersama shaklee sy tak perlu nak pk nak "create" testimoni..

"THE PRODUCT SPEAKS  FOR ITSELF"

kesimpulan dari saya.. kenali lah dulu.. baru berbicara..

sekian terima kasih..

saya yang tak dapat nak jadi doktor,
INSYAALLAH MASTER 2015

diera
0193333806


No comments:

Post a Comment