Monday, November 10, 2014

RINDU

wahh pepagi Isnin dah rindu!

seminggu dah saya tak masuk bilik fav saya.. huhuh


alasan.. kasut saya tinggal dalam kereta en suami.. huhuh..
adoi kereta bukan jauh pon kan nak keluarkan kasut. hahaha

tu lah.. masa balik kampung semalam.. mak kata nampak kecil sikit. wahhh walaupon tak rasa beza tapi bila mak tegur tu kembang juga hidung kan! terus i makan berlahap lahap di kampung.. disulami omega ya! dan juga herblax!

tapi belek belek outfit bersenam mcm dah boring! nanti buat alasan malas plak kan. hahahha..
terasa nak shopping outfit baru!

comel kan PINK! hahahahha..

yang benarnya kene beli kasut baru.. sebab kasut sekarang dah mcm lidah buaya dah... tapak nya sudah terjelir. hhehehe.. kalo dapat kasut mcm ni best gak..


 pink juga! seee.... saya rasa saya suka pink!
en suami.. bilik fav tu saya nak buat warna pink bole?

heheh... ok lah! malam ni mesti tiada kata tidak! bab shopping tu nanti kita pergi bila IOI CITY dah buka nanti kita g shopping kat situ okeh!

now kita shopping Shaklee dulu!



No comments:

Post a Comment