Wednesday, September 2, 2015

Shaklee Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum..

hehhe salam september!

hutang satu entry bercuti hari tu.. nanti na,, gamba tak masuk lagi..

lately ni saya ada dapat whatsapp dan sms bertanya..
mana nak jumpa puan diera ni?
nak beli product dan juga nak blaja sikit sikit..

wahhh.. besar tapak tangan, padang golf saya tadahkan..

pastu ada yang tanya.. betulke ada ready stock? delivery?
sayang sayang ku..

insyaAllah, seminggu sekurang kurang nya 2 kali saya restock barang shaklee.. tapi kalo barang yang anda nak not available sy bole dapat kan juga dalam masa 1-2 hari insyaAllah

Delivery plak..
FREE dalam kawasan Bandar Baru Bangi/kajang/putrajya

nak jumpa saya pula,
office hour di precint 2,
lepas office hour saya ada di seksyen 4 tambahan BANDAR BARU BANGI..

senang je..
call atau whatsapp pon bole..019 33 33806

insyaAllah saya ready anytime untuk bersama anda.

diera yang sentiasa sedia.
019 33 33 806

No comments:

Post a Comment