Friday, August 14, 2015

muka ada senyum


maafkan saya lambat update. sesungguhnya kekenyangan jamuan raya kali ni..
heheh ramai yang dah whatsapp.. bila nak update..

ni semua isu jantina bayi saya ye. 
hehhehe..


memang ramai yang tahu.. hari ni saya check up scan saja..
n rentetan dr saya tulis blog ari tu, ramai yang nak tahu jantina anak saya. bersama sama kongsi keseronokan. Almaklumlah, ada 2 princess kan..

Alhamdullilah..kandungan sihat.. hb sihat, tekanan darah hebat, saiz baby Alhamdullilah ikut sepatutnya..

terima kasih doa kalian.. walau doktor ada argue, betul ke saya dah buat test air gula semua tak de masalah.. dia minta saya buat FBC (full blood count) semula. sebab dia masih tak percaya hb saya kekal 11 ke atas.

tiada masalah pon bagi saya, boleh je.. hehhehe
mcm mana nak kekal kan HB tinggi?
saya sentiasa amalkan Vitalea, Vita b, Vita c
memang hari hari saya ambil tanpa gagal.
kenapa saya ambil?

sebab saya tahu, saya tak pandai jaga nutrisi pemakanan saya.
saya tak makan sayur, pemakanan saya tak de la seimbang, memang saya perlukan bantuan makanan tambahan. TQ shaklee..

hmm apa lagi nak cerita..

owh tajuk muka ada senyum..
ramai la org tanya, JANTINA anak?

owh owh..
SENYUM saja..

dapat boy pon saya senyum..
dapat girl pon saya senyum..

janji sihat semuanya,

tadi scan scan, doktor cakap..

"eh awak nak cepat kan, baby tak nak tunjuk ni.. kalo saya godek godek kang lambat plak sampai ke opis awak.. next scan lah.. 30weeks ok. atau awak pergi swasta je nanti"

memang la ada senyum!

senyum sbb sampai opis awal.
sempat g jamuan..

korang, insyaAllah.. keep on doa saya dan baby saya sihat dan dipermudahkan sampai bersalin,

tq bebeh..jangan marah naa...
saya sayang korang..

nak dapatkan produk shaklee dan konsultasi terbaik insyaAllah..
019 33 33 806


No comments:

Post a Comment