Thursday, August 20, 2015

Bibir Merekah

Holaaa..

korang biasa tak alami macam ni .. bibir merekah.. ada yang sampai terkupas kupas!
adoi sakitnyee.. ada yang siap berdarah kan!

ada yang kata kurang air!


hoit akak ni makan vitamin hari hari pukul 1 tgh hari je dah habis 2 liter air tau.

tapi kat situ plak masalah.. bibir merekah..

dah la merekah.. pucat lak tu..

dah macam zombie plak.. hahhaha

tapi lepas kawan saya cadangkan mary kay satin lips (lip balm)


saya pon tak ingat bila last sekali bibir saya pecah n merekah. ahahaha

harga RM35 untuk Lip Balm! murah kan! 2 bulan juga saya pakai tak abis abis. hahhaha

pastu dorang cadang  untuk try Lip Mask..
nak tanggalkan sel mati kat bibir..  kendian akan nampak bibir kita lebih gebu dan cantik!

Harga RM45 untuk Lip Mask..



ce tengok! hmmm

saya nak beli lagi nih.. kalo ada yang nak bole saya belikan sekali!

bole dapat harga kawtim insyaAllah.

nak cuba SATIN LIPS MARY KAY?

019 33 33 806



No comments:

Post a Comment