Monday, August 3, 2015

jantina bayi dalam kandungan


hahaha orang ngandung mesti antara yang bermain di kepala kan.. BOY ke GIRL?
memang di mulut akan cakap.. tak kisah.. janji sihat Alhamdullilah.. DEEP deep inside pasti akan terdetik meronta ronta nak tahu. TIPU la kalo kata tak nak tahu langsung..

Sama la mcm saya, kalo kat mulut pon gitu gak.. tapi.. hahaha.. 
google sana google sini.. compare tips sana compare tips sini..

tapi baru baru ni saya jumpa sesuatu yang baru..(baru bagi saya la)

urine + soda bikarbonat.

saya siap google + cek youtube. hahhaa berpuluh bekas urine orang saya tengok..
untuk dapatkan kepastian. 95% mengatakan ianya tepat.

saya plak masih belum scan pon sebenarnya. tapi keputusan nya amat la menenagkan jiwa yang asyik nak tahu. hehhehe..

ok test nya begini..

urine kita tuh dicampor kan dengan soda bikarbonat.



keputusan:

kalo takde apa apa perubahan: insyaAllah baby girl

kalo urine tu berbuih buih  mcm gas kan: InsyaAllah baby Boy.

apa pon dengan takdir Allah juga.. siapa lah kita nak sangkal Keajaiban Allah kan..

saya dah buat 4-5 kali. hahhaha.. tak senonoh kan..

keputusan nya sama juga.. so saya akan reveal waktu lepas saya scan nanti..
tapi kalo ada yang dah buat, n keputusan nya tepat share la ngan saya ye..

ok apa pon keputusan nya, 
ibu ibu jaga pemakanan, jaga kesihatan, pastikan dapat bekalan nutrisi yang lengkap.

tak tahu bagai mana?
whatsapp 019 33 33 806 insyaAllah sy share tips.




No comments:

Post a Comment