Tuesday, December 9, 2014

Period.. Jerawat Kecut! yeay!


Sapa ada masalah macam saya.. Tiap kali datang saja bendera jepun (baca period) mesti jerawat berlumba lumba naik kat muka.. Siap ada yang macam sprtlight seketul.. merah meyala.. adoii..

dah la kat opis ni orang suka menebeng kat tempat saya.. kekadang brother brother ni siap kira..
eh bulan lepas ada 4, bulan ni ada 6 pulak? kurang hasam betul!

Tapi bulan ni.. Jerawat start muncul hari sabtu.. amboi.. berlumba lumba!
yang bawah hidung, yang kat dagu, dahi dan pipi!
cukup la saya rasa geram nak picit je semua tu..

tapi kali ni saya buat tindakan bijak..
saya up kan dosage vitamin c sustain release.
biasa amik sebiji sehari..
tapi malam tu saya ambil 3 terus..

esok pagi saya tgk tak ada perkembangan (pembesaran) jerawat.
saya teruskan mengambil 2 pagi dan 2 petang.
yes! menjelang malam jerawat mula surut!

hahaha tergelak sorang sorang sebab kali ni tak ada orang bole kira spotlight saya!


terima kasih vita c!
i sayang u lebih bulan ni!

diera
0193333806

No comments:

Post a Comment