Wednesday, October 29, 2014

vitamin kegemaran saya!

selamat malam!
secara personal sy suka semu vitamin shaklee!
kalo disuruh pilih mana yang best.. sy tak tahu nak pilih yg mana! semua nya sy nak! memang hebat hebat belaka!
tapi untuk kita sync kan cerita sy sepanjang hari ini.. saya pilih untuk share set Bakar Buang Bina..
adalah sgt beruntung jika ibu yg lepas bersalin dapat kembalikan bentuk badan asal secepat mungkin! sy pula dah dua tahun usia anak saya! (anak kedua) tapi masih tak berjaya ke bentuk asal. (50 kg).
padahal makan shaklee kan!  tapi sy tetap rasa bersyukur.. sebab badan saya tak bertambah mengembang! sebab lepas bersalin anak pertama.. badan sy makin kembang dan berkembang sehingga mencecah 85kg!
sehingga la sy mengandung anak kedua.. lepas bersalin sy br kenal shaklee.. oh masa mengandung tu berat sy hampir 100kg. dengan ketinggian 153cm! gila tak berat?
masa tu sy dah sgt risau.. adakah berat sy akan jadi lebih dr 85kg lepas bersalin nanti?
tapi syukur sy dipertemukan dengan shaklee.
dengan amalkan lebih konsisten.. berat sy tak pergi jauh dalam lingkungan 65-70kg.
still berat! tapi tak la mengembang semangkuk. dan baru bulan ni sy mula xcercise! harap lebih membantu untuk turunkan berat badan! yg penting kita fit!
so target saya dengan bersenam dan jaga intake pemakanan. sehingga hujung tahun ni sy akan mencapai 60kg! boleh ke?
mesti lah bole!
i will update korang dr masa ke semasa!
tiada produk lain.. hanya shaklee dan jaga intake pemakanan! insyaAllah.

No comments:

Post a Comment