Friday, October 3, 2014

sembelit ke?

holla!

lambat plak update ari ni..
anak kecik domam manja! nak dua tahun.. hehehe

yeay! Alhamdullilah..

dua tiga hari ni sy banyak baca org risau pasal susah nak membuang. kihkihkih.. punca? ntah sy pon tak tahu. tapi bg saya mungkin mereka kurang mengambil serat dan air kot.

kalau dalam shaklee.. memang ramai tahu kita galak kan ambil HERBLAX.  memang umum tahu.. herblax bagus sebagai agen pencuci lembut bersihkan usus!
kalau ikut di botol cara pemakanan dia '4 tablets once or twice a day'
wohaaa... bg saya orang yang tak ada masalah seminggu satu atau dua kali dah memadai!

tapi dalam gamba ni ada oste plak? OSTEMTRIX ni bukan kalsium ke? bukan kr untuk org sakit sendi n tulang? bukan ke untuk mereka yang makan sebelum tidur dan bangun pagi dan rasa segar bugar?
betul semua tu!

ni sy nak share trick yang hebat! bahkan menyihatkan! heheheh..  ada org yang yang mcm sy tak.. bukan nak kata sembelit.. masalah sy cuma kekadang payah nak membuang. hahahah. mungkin sebab sy tak makan sayur maka alami sukar pembuangan!

biasa lepas dinner sy akan makan 4 biji herblax! dan sebelum tido sy akan ambil 4 biji ostematrix.. heheheh.. nak tahu apa akan jadi? sy akan terjaga pada jam 5.30-6.00 pagi automatik untuk membuang! hahahah alarm semulajadi.. n insyaAllah proses nye smooth dan tak perlu bersusah payah nak termenung dalam bilik air pepagi . kihkihkih..

serius! memang ada beza kalo kita amik herblax sahaja atau herblax+oste

cuba lah!  sebab dua dua memang ada kebaikan yg berganda.

jom dapat kan dr saya!
bole msg or whatsapp atau call 0193333806
set lawas. hihihihi..

No comments:

Post a Comment