Friday, October 31, 2014

Nak dan Tak nak

pening tak? sebenarnya kita ni nak ke tak nak?
tapi nak apa?
tak nak apa?

Nak merubah keadaan hidup?
nak menjadi seseorang yang boleh membantu orang lain..
tapi kita selalu bagi alasan memacam..
kita kata nak.. tapi... bila ada tapi maksudnya tak nak la tu..


sebenarnya semua datang dari kita..
kalo kita asik merungut je kita dalam kesusahan..
tolong la keluar dari kesusahan itu..
kita pun tahu.. susah dulu senang kemudian.. tapi kalo kita tak bergerak,, tak kemana.,.
terus lah dalam kesusahan tu..

di manakah kita..
sy tak nak bagi contoh jauh..
dalam shaklee sendiri.. nawaitu saya nak tolong orang terutama nya team member saya..
tak kan sy je nak rasa bonus 4-5 angka tapi dorang masih biasa biasa saja..
harus lah saya menolong mereka.. memang tanggung jawab saya bahkan itu janji saya masa mereka mula join dulu.. I'll guide korang..
tapi.. bila kita dah bagi pertolongan, tu terpulang kat kalian.,. nak bergerak ke tak,,
Syukur, Alhamdullilah semua ahli PRIDE bekerja sama dengan baik bahkan mereka suka dan gembira menerima pertolongan.. (bagi mereka yang nak berubah)

alhamdullilah. saya pon masih dibantu oleh upline dan Super Upline saya.
InsyaAllah saya pon masih berusaha belajar untuk lebih Ilmu agar dapat berkongsi dengan yang lain.
semoga ukhwah sahabat kita bersama Team Pride akan berlangsung sampai bila bila

terima kasih semua,,

jika berminat nak jadi ahli keluarga kami.
please whatsapp saya
0193333806

No comments:

Post a Comment