Thursday, July 4, 2013

Sejauh mana?

selamat pagi!!

hehhe hari ni kita cerita tentang matlamat kita.. tetiba je rasa hari ni nak berkongsi motivasi hidup kita..
dalam hidup seharian, tak kisah la siapa kita, mesti dan pasti ada matlamat kan..
tapi macam mana kita nak gapai matlamat tu?
apa usaha kita?
apakah kita akan tunggu bulan jatuh ke riba?
atau kita berusaha sediakan roket dan belajar cara nak terbangkan dan akhirnya kita sampai ke bulan
[saya umpamakan matlamat adalah bulan]


biasanya kita selalu inginkan matlamat kita adalah kejayaan dalam membuat sesuatu..
pasti kita akan usahakan. bagaimana usaha anda?
saya masih lagi belum selayaknya digelarkan berjaya, masih lagi bertatih dan tercari cari rentak

tapi saya sentiasa suka diberi peluang dan diberi tunjuk ajar dr mereka yang berjaya,
sentiasa merangka arah tuju,
target harian, mingguan bahkan bulanan!
saya tak sanggup hanya menunggu peluang tapi saya cari peluang! tapi tidak la sehingga mecantas peluang orang lain!

satu lagi saya suka dr perkongsian sifu dan rakan rakan. back to basic! doa dan solat kepada Allah.
dan juga banyak kan berzikir. insyaAllah apa kita mahu pasti akan dapat jika kita ikhlas.

 satu impian tercapai semalam.. naik ferari! erm tak pasang impian nak memiliki sebab saya perlukan family car!
impian mingguan saya untuk minggu ini, nak pergi ke seminar BIG DREAM! - insyaAllah akan saya kongsikan kemudian
Impian bulanan pula.. nak dapat lebih pendapatan untuk shaklee agar dihari raya ni saya dapat lebih memberi kepada anak buah dan mereka yang memerlukan. InsyaAllah.

kalo anda ingin kan jua menjana impian dan menambah pendapatan dengan Shaklee,
bole hubungi saya :-

email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment