Wednesday, July 10, 2013

Pagi Yang INdah


Salam 1 Ramadhan,  heheheh padahal dah tak berapa pagi sangat ni. matahari dah mula naik. cemana sahur?
untuk hari ni saya hanya makan nasi. sebab en suami memang bersahur nasi.. 

Bangun Pagi pukul 415, saya turun dapor nak masak sahur, masa tu perut da lapa. hahaha. terus bancuh ESP+milo sambil masak sambil minum.. hehehe 
En suami plak siap bangun nak makan pukul 5. Sesudah makan, dia plak tanya saya.. eh tak makan vitamin hijau?

hehhehe Alhamdullilah dia pun dah tahu saya biasa makan VITALEA + B complex lepas sarapan. kira vitamin hijau tu adelah VITALEA la maksud dia :D

pasti saya tak akan lupa kan. maklumla untuk tenaga sepanjang hari ini. InsyaAllah. Disamping saya minum air yang banyak untuk mengelak kan haus nanti.

sambil basuh pinggan mangkuk en suami pesan, jgn lupa chewy
hahha confuse sekali lagi.. saya ke dia yang distributor shaklee? hahahhaha 

Alhamdullilah sempurna sahur saya pagi ni bersama shaklee.. cuma tak sempat buat 3gem. MEALSHAKEs+PD+ESP.. sebab mealshake saya dah abis. hahahha.. tak sabar nak tunggu tgh bulan ni bila stock nye sampai.! tapi still boleh order lagi tau.cuma saya akan hantar bila stock nye sampai,



So, jika anda perlukan Vitamin shaklee boleh hubungi saya. InsyaAllah saya akan cadangkan dan boleh adjust mengikut budget dan keperluan anda. :D

nak juga?
email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment