Tuesday, July 16, 2013

Ada beza!

Selamat Pagi.. hmmm nampaknye blog ni hanya berupdate hari hari kerja. hahhaa ntah apa masalah bila taip di tab pastu tak bole publish.. geram plak rasa.. :D 

Syukur, minggu lepas 12hb dah dapat banus bulanan dari shaklee. 
seronok kan dapat gaji tengah tengah bulan. hehehhehe senyum riang gembira je rasa hati ini,. :D
Dapat la menampung sikit sikit tengah bulan ni.. n paling penting hajat untuk beli something untuk baby Aisyah tercapai. 

next month target nak beli something untuk mia pula.. n the other month untuk abi nye sempena anniversary kami. insyaAllah sejak join shaklee ni ade beza dengan perbelanjaan kami. heheeheh
walau masih belum cecah pendapatan 5-6 angka dan sterusnya. insyaAllah saya yakin saya yakin saya bole buat sehingga itu.

peluang untuk anda menjana pendapatan bersama saya dengan shaklee masih terbuka, tiada tarikh akhir, dan tidak pernah terlewat untuk anda, insyaAllah saya akan duplicatekan apa yang saya pelajari kepada anda, dan saya yakin anda juga bole buat seperti saya.

kalau anda berminat, jangan pikir lama lama, heheh terus hubungi saya di 0193333806. bole sms/whatsapp/wechat! 

nak join *keahlian percuma pon bole. insyaAllah pasti ada cara nya.  

setiap keahlian percuma insyaAllah akan dapat bonus serendah 5% atau lebih!
contact me!

baby aisyah seronok tido dalam rocker baru.. 
rocker sebelum ni dah berjulur kaki dan montot da cecah lantai. maklumla rocker cap x dulu. hehhehe
Alhamdullilah!

nak juga?
email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment