Tuesday, January 13, 2015

Rezeki 6 tahun!

Alhamdullilah, hari ni, masa saya tgh santai santai lunch soto ayam, bergosip lah dengan kawan..
Hehhehe.. Takde la gosip sangat, kitorg biasa borak pasal meal plan, diet,  parenting n so on..
Tetiba dia ckp..
Eh tahu tak yang kak z dah pregnant. Dah 3 bulan dah..


Wahh ni bebetul cerita tergempar kat saya. Hahaha walaupun dah basi (ialah dah pregnant 3 bulan kan).
Alhamdullilah. Syukur sangat. Kenapa? Sebab dia salah sorang customer saya yang amalkan gla complex.
Saya ingat lagi, dalam tahun lepas, lepas raya lebih kurang mcm tu lah. Dia cerita kat saya, period tak stabil. N sebelum ni.. Anak sulung pun payah nak dapat. Sbb rahim tak kuat katanya. Smpi kene bed rest, n so on.
So tahun lepas anak dia dah 5 tahun, belum ada tanda dia akan menambah baby sorang lagi.
Sy cadangkan dia gla complex.
Muka dia nak nangis.. (bukan sebab gembira atau terharu sy perihatin) tapi sebab rupanya dia jenis penakut makan pil/kapsul. Hahahahha.. Saya paksa dia makan juga lepas lunch hari tu. Berapa kali adegan tercekik. (btw gla co,mplex tak la besar mana, ada orang memang phobia nak mkn pills)
Saya bagi dia tips yang sesuai, cara makan gla complex, alhamdullilah. Bulan 10 dia oder sebotol lagi. Hahaha. Walau pun jaraknya hampir dua bulan dr botol pertama. Tapi dia sendiri kata ada rasa beza cuma ntah tak tahu apa.
Lepas tu terus tak oder dah. Sy pula lupa nak update ngan dia apa apa, sebab dia dh bertukar department lain.
Sehingga la siang tadi sy jumpa dia nak ucapkan tahniah.
ALHAMDULLILAH! GLA COMPLEX MEMANG MEMBANTU JUGA katanya.
Seronok kan. Walau botol kedua dia tak sempat habiskan, tapi dengan konsiste dia dan usaha dan juga IZIN ALLAH, kini beliau dah 3 bulan mengandung.
Hmm betul kata orang, tak kenal maka tak cinta.
Walaupun GLA complex di badai ombak fitnah tahun lepas, tapi bagi yang memahami dan yakin insyaAllah.
Tak mustahil boleh mengandung dengan tambahan supplement GLA complex sahaja! Dengan izin Allah juga
Now mari kita bisik bisik kat dia, cerita supplement ibu mengandung plak.
Diera yang nak mengandung juga 2016,
0193333806
Perlukan bantuan?
Berminat nak cuba?
InsyaAllah segala tips akan diberi dengan setiap pembelian.

No comments:

Post a Comment