Sunday, September 28, 2014

Happy Pills

Salam Hujung minggu..

adeh serius busy amat amat lately ni.. Tapi alhamdullilah.. dapat tangani dengan baik dan tersusun InsyaAllah..

pernah tak korang rasa depressed ke stress yang teramat amat..
dulu saya selalu gak macam tu.. emosi tak stabil.. bukan waktu period ja,, almost sepanjang masa,.. tak kan tiap hari plak period kan.. kesian ke rakan sepejabat, dan paling kejam.. kesian ke suami dan anak anak.. asik nak merajuk dan marah je kan..

saya dah temui solution untuk masalah berkenaan.
nak tahu apa?
banyak kan Istighfar!!

disamping dengan itu.. saya juga amalkan mengambil sekurang kurang nya sebiji sehari vitamin B COMPLEX. korang tahu tak B complex ni sangat membantu.. Salah satu agen penenang terbaik..
sebab tu B Complex ada dalam cadangan kebanyakan list kami..

sebab bila kita stress apa pun tak jadi.. ehhehe penyerapan vitamin pon tak cantik flow nya..
betul.. percaya lah..

tahu tak siapa yang amat DIGALAKAN mengambil B COMPLEX ni..

  • Ibu Mengandung
  • Ibu Menyusu
  • Ibu Berpantang
  • Pelajar (terutamanya yang tahun EXAM)
  • En Suami yang sibuk mencari rezeki 
  • **Orang yang tak nak buat dosa keorang lain dan tak nak bg org lain berdosa juga..

hehhehe yang ** tu maksudnya ye lah asik bad mood nye nanti tanpa sedar kita telah mengasari orang lain dan kita berdosa kat dia.. paling buruk bila org tu plak berjangkit dan bergaduh dan mengumpat kita... MasyaAllah...



So, jom! sebiji je sehari.. ataupun boleh dapat kan dosage cadangan dari saya,
InsyaAllah, rahsia anda tersimpan rapi bersama saya.

berminat nak mencuba Bcomplex?
hubungi saya..


No comments:

Post a Comment