Friday, June 21, 2013

semua dalam satu. :D


biasanya kalo orang tanya saya, ada tak untuk budget punya, nak kurus, kulit cantik, tenaga dan lain lain...
tak pandang kiri kanan memang saya terus cakap.. esp!

banyak khasiat dalam satu canister ni. insyaAllah dengan penggunaan consistant akan dapat rasa perbezaan nya. Bagi ibu ibu menyusu badan, esp ni boleh juga membantu menambah susu badan anda.

bila ada yang tanya, betul ke esp buat kulit cantik? salah satu fungsi ESP adalah untuk menggantikan sel yang lama, memperbaiki sel yang rosak bagi membolehkan sel baru yang cantik dan sihat bagi menerima zat yang diperolehi dari makanan dan suplemen yang diambil.ha maka ini berkait lah dengan kulit wajah kita. akan nampak kulit kita lebih fresh dan kalo ada budget extra, amalakn vitamin e juga.. mantap taw.

tapi ramai yang risau.. sedap ke esp ni?
sama la mcm saya dulu.. mana la saya minum benda bertepung ni.. tapi kali pertama buka botol, bau dia dan rasa dia mcm krimmer. hehehehe saya suka bancuh dengan milo . sedap!

ada yang suka minum esp dengan yourgurt bliss tu. boleh je campurkan esp ni dengan minuman kegemaran anda melainkan kopi dan tea ok!

nak juga?
email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment