Tuesday, June 11, 2013

kisah shaklee bermula

Alhamdullilah, saya telah gunakan produk shaklee sejak bulan 25 Febuari 2013. Awalnya saya memang tak berminat atau pon tak yakin. Sebab dalam pemikiran saya produk SHAKLEE MAHAL!

tapi bila dah masuk kerja susu untuk aisyah merudum dengan teruk. bayangkan sehari sy dapat pam 3 kali je. tapi jumlah terkumpul sepanjang hari hanya 1.5oz/2oz? siapa tak sedih.. Di saat anak sedang membesar, stok di peti ais makin susut.. mcm macam jamu saya makan. tapi buat badan aisyah panas, demam, susu pun tak bertambah, walau dah minum air bergelen gelen. heheheh

pada masa tu juga saya dah pikir nak start jaga badan, nak diet.. konon nak kurus sehingga terbaik! hehehe ade kawan bagi saya list makanan untuk tambah susu badan. Alhamdullilah.. Terima Kasih :D 

list makanan tambah susu badan.

Memang kita bole makan. Tapi mampukah kita nak makan semua makanan tu disamping nak kawal berat badan kita. Yang paling bagus, mampukah saya mengekalkan nutrisi segala sayur dan daging sewaktu memasak. Adakah saya pasti barang yang saya beli tu segar? Adekah saya akan memasak bila saya balik kerja?  macam macam dalam kepala saya. sehingga la saya mengalah, apa kata saya cuba juga shaklee

Saya cuba whatsapp beberapa pengedar, terima kasih,, mereka layan saya dengan baik sekali.. tapi kalo boleh saya nak cari yang paling hampir sebab saya ni suka bertanya nak buat rujukan dan saya ditemukan dengan kak yus.Alhamdullilah malam tu juga saya bergegas ke rumah kak yus untuk dapatkan set budget menyusu. sungguh! tak sampai rm100 perbelanjaan saya. 

set saya beli adalah set B. malam tu juga saya makan. heee dari situ lah kisah bermulanya saya berkenalan dengan shaklee. :)


owh barang shaklee bukan lah magic pada diri saya, esok nye susu terus limpah ruah..hehehhe lepas 2 hari, saya perasan koleksi terkumpul saya sudah 3 oz harian dan kelakarnya susu nya warna agak kehijauan. heheheheh mungkin sebab alfafa. saya tanya kak yus, dia kata asalkan bukan merah, ianya selamat.

lagi satu yang seronok, aisyah tak lagi menangis tengah malam. minum susu pun kejap je, pastu lenaaa,..
sy dah mula nampak makin hari perkembangan makin positiv, saya terus sign up menjadi anak didik kak yus.



nak juga?
email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment