Thursday, August 11, 2016

Sakit kepala

Ada beberapa kawan saya selalu je ngadu. Aku sakit kepala dah beberapa hari. Susah sgt. Nak memandu. Nak handle urusan rumah tangga. Belum cerita pasal kerja kat opis lagi. 😢😢😢😢

Sebenarnya saya dulu salah sorang penghidap migrain tegar. Bila kita migrain kita akan jadi sikit panas baran. Ye la tak akan suka di ganggu. Kesian kawan kawan. Kesian anak .kesian suami..

Alhamdullilah. Saya memang consume dua vitamin ni.

Vitamin b saya selalu panggil dalam set happy pills saya.  Oste plak dalam set susu atau kesegaran badan saya.

Sebenarnya vitamin shaklee ni bila kita consume.. masa kita beli .. kita kata sbb badan aku lenguh lenguh..

Percaya tak? InsyaAllah bukan badan lenguh lenguh je yang dapat di selesaikan. Masalah lain pon tanpa kita sedar. InsyaAllah.

Teruskan konsisten.
Eh oste ni ada offer bulan ni..
Jom la rembat.

019 33 33 806
Sentiasa ada stock!

No comments:

Post a Comment