Friday, November 22, 2013

Vitamin C SUSTAINED RELEASE yang bijak!

  Akhirnya yang ditunggu telah muncul semula...lebih-lebih lagi Vitamin C dari Shaklee yg kini berwajah baru dan diformulasi dengan lebih hebat ==> Sustained Release Vita-C Plus (sebelum ini dikenali dengan nama Sustained Release Vita-C 500 mg). 


Sebelum saya bercerita mengenai keistimewaan Sustained Release Vita-C Plus ni dan apa yg membuatkan ia sentiasa menjadi buruan dan rebutan orang ramai di luar sana sehingga kehabisan stok dalam masa seminggu sahaja, izinkan saya untuk berkongsi dahulu manfaat-manfaat utama Vitamin C kepada kita.

Manfaat-Manfaat Utama dan Kepentingan Vitamin C:
  • Merangsang pembetukan kolagen yg secara tak langsung mampu mengelakkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik. Jadinya kulit akan sentiasa rasa anjal dan rasa muda.
  • Memulihkan kecederaan dengan cepat kerana ia boleh membaiki simptom pendarahan yg sekaligus dapat mengelakkan lebam dikulit dan mengelakkan penyakit gusi berdarah.
  • Sebagai antioksidan yg membantu melawan radikal bebas dan melawan sel-sel kanser.  Juga dapat meningkatkan sistem imun di mana dapat membantu dalam melawan alergi, asma, flu dan selsema. Sekiranya anda rasa macam nak demam atau selsema boleh ambil lebih Vitamin C dan InsyaALLAH anda akan kembali pulih dengan izin Allah sekaligus dapat mengelakkan kita dari mengambil pil-pil penahan sakit atau antibiotik yg tidak baik boleh memudaratkan tubuh badan kita dalam jangkamasa yg panjang.
  • Jika mengambil Vitamin C secara konsisten setiap hari, ia mampu melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi yg menyebabkan jeragat. Kulit akan kelihatan lebih licin, lembap dan cerah berseri.
  • Dipercayai dapat juga membantu mereka yg mengalami insomnia dan keresahan.
  • Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah serta mengekalkan kapilari darah yg sihat sekaligus menghindarkan arterisklerosis, skurvi, hidung berdarah dan pendarahan dalaman


Jadi apa pula Keistimewaan Sustained Release Vita-C Plus dari Shaklee berbanding Vitamin C dari jenama lain?
Setiap tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulit dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Oleh itu, pengambilan 2 tablet Vita-C plus ini akan mampu mengekalkan Vitamin C di dalam badan kita selama 24 jam. Formulasi pembebasan berterusan secara semulajadi Vitamin C ke dalam badan kita telah direka khas oleh Shaklee dan yg pertama seumpamanya. 

Sustained Release Vita-C Plus ini juga mengandungi Bioflavonoid yg mampu meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.
Disebabkan keistimewaan seperti yg telah dibincangkan di atas, Sustained Release Vita-C Plus sentiasa menjadi rebutan dan selalu kehabisan stok. Anda pasti akan berpuas hati dengan kesan selepas pengambilan Vitamin C dari Shaklee ini.


Jadi apa kata anda dapatkan sebotol Sustained Release Vita-C Plus Shaklee hari ini untuk kesihatan yg berpanjangan. Sebotol Vita-C ini juga boleh diambil sehingga 6 bulan. Sangat berbaloi dengan harganya yg mampu milik.
  

nak juga dengan harga extra terbaik?
email: diera_n@yahoo.com
sms/whatsapp/wechat:0193333806
shaklee distributor id 889162

No comments:

Post a Comment